Regulamin sprzedaży

Artykuł 1: Zakres i warunki stosowania

Niniejsze ogólne warunki sprzedaży mają zastosowanie do każdego zamówienia złożonego na stronie www.cocooncenter.pl („Strona”), prowadzonej przez firmę Dhygietal SAS („Firma”).

Firma zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszych ogólnych warunków sprzedaży w dowolnym momencie. W takim przypadku będą obowiązywać ogólne warunki sprzedaży obowiązujące w dniu zamówienia.

Każdy klient, który złożył zamówienie na Stronie („Klient”), jest uważany za zaakceptowane bez zastrzeżeń obowiązujące ogólne warunki sprzedaży.

Artykuł 2 : Umowa

2.1 Warunki realizacji zamówienia

Oświadczasz, że masz co najmniej 18 lat i posiadasz zdolność prawną lub zgodę rodziców umożliwiającą składanie zamówień na Stronie.

Każde zamówienie złożone na Stronie musi odpowiadać normalnym potrzebom gospodarstwa domowego. W ramach tego zakresu, zgodnie z niektórymi z naszych dostawców, pewne odniesienia mogą podlegać ograniczonej liczbie jednostek na zamówienie.

2.2 Etapy zawierania umowy

Navigacja po stronie jest otwarta dla wszystkich. Dostęp do oferowanych usług zakupu produktów z dziedziny farmacji oraz dostawy tych produktów jest uzależniony od utworzenia konta klienta przez internautę.

Aby się zarejestrować i zostać klientem strony, internauta może zarejestrować się na stronie na własną inicjatywę, podając pewne swoje dane kontaktowe. Następnie zyska dostęp do prywatnej przestrzeni oraz całej zawartości strony.

Po zatwierdzeniu rejestracji, strona wysyła e-mail do internauty w celu potwierdzenia rejestracji. Internauta zarejestrowany na stronie będzie dalej nazywany „Klientem”.

Klient musi zaakceptować ogólne warunki sprzedaży przed dokonaniem płatności. Warunki te uważane są za umowę elektroniczną. Zatwierdzenie każdego zamówienia oznacza akceptację Ogólnych Warunków Sprzedaży.

Po złożeniu zamówienia, klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem szczegółów zamówienia. Te etapy zawierania umowy obowiązują bez względu na procedurę zakupu na stronie.

Klient uznaje, że dane zarejestrowane przez stronę stanowią dowód wszystkich transakcji zawartych między stroną a jej klientami. W szczególności dane zarejestrowane przez stronę i naszego dostawcę płatności online stanowią dowód rodzaju, treści i daty zamówienia.

Strona informuje Klienta o wysłaniu zamówienia drogą e-mailową.

Artykuł 3: Dostępność produktów

Nasze produkty są oferowane w miarę dostępności zapasów.

W przypadku, gdy jeden z zamówionych produktów jest niedostępny, Klient zostaje poinformowany drogą mailową. Dostępne produkty z zamówienia są wysyłane, a Klient otrzymuje zwrot kosztu za brakujący produkt lub produkty. Strona zastrzega sobie prawo do zaproponowania odpowiedniego produktu o podobnych właściwościach, pod warunkiem akceptacji Klienta.

Artykuł 4: Cena produktów

Ceny naszych produktów są podane wraz z podatkiem VAT (TTC), bez opłat za przetwarzanie i wysyłkę.

W przypadku zamówienia do kraju innego niż Francja metropolitalna, Klient staje się importującym danego produktu lub produktów. Dla wszystkich produktów wysyłanych poza Unię Europejską i terytoria zamorskie, cena zostanie automatycznie obliczona bez podatku.

Ceny mogą być zmieniane w dowolnym momencie i bez uprzedzenia. Jednak produkty zawsze będą fakturowane według obowiązującej stawki w chwili składania zamówienia.

Artykuł 5: Zamówienie

Zamówienie uważane jest za złożone na Stronie i ogólne warunki sprzedaży są akceptowane, gdy Klient kliknie "Zatwierdź" (podwójne potwierdzenie).

Strona zastrzega sobie prawo odmówienia realizacji zamówienia klienta, który nie uregulował całej lub części poprzedniego zamówienia lub z którym istnieje spór dotyczący płatności.

Artykuł 6: Cło

Zamówienie złożone na Stronie i dostarczone poza Unię Europejską może podlegać ewentualnym podatkom i cłom, które są pobierane po dotarciu paczki do ich miejsca przeznaczenia. Składając zamówienie na Stronie w celu dostawy poza Unię Europejską, akceptujesz znajomość obowiązujących przepisów celnich dotyczących dostawy Twojego zamówienia: ewentualne cła i podatki związane z dostawą poza Unię Europejską są wyłącznie Twoim obowiązkiem i odpowiedzialnością. Nie mamy obowiązku sprawdzania i informowania Cię o obowiązujących cłach i podatkach. Aby je poznać, zalecamy skonsultowanie się z odpowiednimi władzami w Twoim kraju.

W związku z tym, składając zamówienie na Stronie w celu dostawy poza Unię Europejską, zostaniesz uznany za importera. Dhygietal nie ponosi odpowiedzialności za zablokowanie towarów podczas odprawy celnej z powodu niezgodności zamówienia z przepisami importowymi kraju przeznaczenia i/lub błędnie podanych informacji dotyczących danych Klienta.

W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki przez cło i odesłania jej do Dhygietal, koszty zwrotu zostaną uznane za dodatkowe opłaty, których nie można obliczyć z góry, i zostaną potrącone przez Dhygietal od zwrotu ceny zamówienia Klienta.

Ponadto, w przypadku odmowy przyjęcia przesyłki przez cło i odesłania jej do Dhygietal oraz jeśli produkty zamówienia Klienta ulegną uszkodzeniu i/lub zniszczeniu podczas zwrotu, szkoda poniesiona przez Dhygietal zostanie uznana za dodatkowe opłaty, których nie można obliczyć z góry, i zostanie potrącona od zwrotu ceny zamówienia Klienta.

Uwaga: odprawa celna może spowodować opóźnienie w dostawie Twojego zamówienia.

Artykuł 7: Płatność

Płatności za zamówienia można dokonać:

  • albo kartą kredytową* poprzez jednego z naszych partnerów (Hipay, Braintree lub Paybox),

  • albo kartą kredytową* z możliwością płatności w ratach lub opóźnionej płatności poprzez naszego partnera Pledg (zobacz Warunki Korzystania),

  • albo poprzez system Paypal (logowanie do konta Paypal za pośrednictwem naszej strony),

  • albo inną metodą płatności (Ideal, Bancontact, Giropay, Sofort, ...) za pośrednictwem naszego partnera Hipay,

  • albo przelewem bankowym** za pośrednictwem naszego partnera Hipay

* Twoja karta płatnicza może podlegać procesowi weryfikacji płatności przez Twojego banku.

** Wysyłka zamówienia następuje po otrzymaniu przelewu.

Artykuł 8: Kontrole antyfraudowe

W ramach kontroli zamówień Strona może również przeprowadzać kontrole w celu potwierdzenia zamówienia. Te kontrole mają na celu ochronę Strony przed nadużyciami popełnianymi przez oszustów. W trakcie procesu kontroli dział obsługi klienta może poprosić o dostarczenie niezbędnych dokumentów do złożenia zamówienia: dowód zamieszkania i/lub dane właściciela karty kredytowej, dowody tożsamości lub inne dokumenty.

Artykuł 9 : Wysyłka i Dostawa

Serwis zobowiązuje się do wysyłki zamówień w ciągu 24/48 godzin roboczych, chyba że zachodzi przypadek braku towaru (patrz artykuł 3).

W przypadku zamówienia zawierającego produkty o różnych czasach wysyłki, czas wysyłki zamówienia będzie wynosił najdłużej z zamówionych produktów. Serwis zastrzega sobie możliwość w takim przypadku podziału wysyłek.

Produkty zakupione na Serwisie są dostarczane we Francji Metropolitalnej, DOM-TOM, Unii Europejskiej i za granicę.

Dostawa odbywa się pod wskazany podczas składania zamówienia adres dostawy. Wszelkie błędne lub brakujące informacje, konieczne dla dostawy, dotyczące adresu dostawy i tożsamości Klienta zwalniają Serwis z odpowiedzialności za dostawę. W przypadku zwrotu paczki z powodu niekompletnego adresu (np. brak numeru mieszkania, budynku, firmy, itp.), koszty ponownego wysłania paczki ponosi Klient.

Jeśli chodzi o wysyłkę, Serwis może zaoferować kilka usług dostawy o różnych czasach dostawy, z których Klient może wybierać. Podane czasy dostawy są zawsze orientacyjne. Serwis nie może ponosić odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie spowodowane przez dostawcę.

Klient jest zobowiązany sprawdzić stan opakowania paczki przy dostawie i zgłosić szkody spowodowane przez przewoźnika na liście przewozowym, jak również Serwisowi, w ciągu dwóch dni roboczych.

Artykuł 10: Termin na odstąpienie od umowy i zwrot

Dla każdego zamówienia złożonego online na stronie, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.

Nie podlegają jednak prawu odstąpienia następujące produkty:

  • Uszkodzone towary,
  • Towary wykonane na zamówienie,
  • Towary łatwo psujące się lub o krótkim terminie ważności, takie jak artykuły spożywcze i świeże produkty,
  • Towary, których opakowanie zostało uszkodzone i/lub zakrywka otwarta są niepodlegające zwrotowi ze względów higienicznych,
  • Towary sprzedawane w zestawach nie mogą być zwracane oddzielnie.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować o swojej decyzji, kontaktując się bezpośrednio z naszym działem obsługi klienta przed upływem okresu, albo listownie na adres: CocoonCenter, Obsługa Klienta, 1 rue de la Nau des Vignes, 51520 La Veuve - albo drogą mailową pod adresem: [email protected].

Zgodnie z artykułami L.221-5 i R.221-1 Kodeksu Konsumenckiego, Klient ma do dyspozycji standardowy formularz, którego wzór jest przedstawiony poniżej, zawierający wstawki do uzupełnienia kursywą:

"WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(Proszę wypełnić i odesłać niniejszy formularz tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy.)

Do [tutaj profesjonalista wpisuje swoje nazwisko, adres i adres elektroniczny] :

Ja/my (*) niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym (*) odstąpieniu od umowy sprzedaży (*)/o świadczenie usługi (*) poniżej :

Zamówiono dnia (*)/otrzymano dnia (*) :

Nazwisko (nazwiska) konsumenta (-ów) :

Adres konsumenta (-ów) :

Podpis konsumenta (-ów) (tylko w przypadku pisemnego powiadomienia o odstąpieniu od umowy) :

Data :

(*) Prosze skreślić bądź usunąć zbędne "

Aby zachować termin na odstąpienie od umowy, wystarczy złożyć powiadomienie o realizacji prawa do odstąpienia od umowy przed upływem okresu na odstąpienie od umowy. Nasz dział obsługi klienta wskaże Ci, po otrzymaniu powiadomienia o odstąpieniu od umowy, procedurę do postępowania i wyśle Ci e-mailem etykietę zwrotu.

Prawo odstąpienia od umowy może być realizowane bez ponoszenia kosztów, ale koszty zwrotu ponosi Klient. W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient ma możliwość żądania zwrotu wpłaconych sum lub wymiany produktu. W przypadku wymiany, przesłanie z powrotem odbywa się na koszt Klienta.

W każdym przypadku wybranego sposobu dostawy, w przypadku realizacji prawa do odstąpienia od umowy, produkt musi zostać zwrócony najpóźniej w ciągu trzydziestu (30) dni od wysłania maila przez nasz dział obsługi klienta. Zwrot produktu należy dokonać pod następujący adres: CocoonCenter, Centre Logistique, Service Retours, 1 rue de la Nau des Vignes, 51520 La Veuve.

Produkt musi być koniecznie odesłany w swoim oryginalnym opakowaniu (włącznie z instrukcjami obsługi i akcesoriami) pod powyższym adresem, w idealnym stanie umożliwiającym jego nową sprzedaż, wraz z etykietą zwrotu. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwróconego produktu i niezrealizowania jego zwrotu:

  • w przypadku braku przestrzegania powyższej procedury odstąpienia od umowy,
  • jeżeli produkt nie jest zwrócony wraz z etykietą zwrotu,
  • jeżeli produkt nie jest w swoim oryginalnym opakowaniu i stanie (dokumenty i akcesoria).

Możliwe jest obniżenie zwrotnej kwoty, jeśli zwrócony produkt wyraźnie był używany poza zwykłe sprawdzenie.

Zwrócenie wszystkich zakupionych produktów wiązać się będzie z dokonaniem zwrotu w wysokości wszystkich wpłaconych kwot przez klienta, czyli ceny zakupionego/-ych produktu/-ów oraz ewentualnych kosztów dostawy.

Zwrot środków zostanie dokonany dowolną formą płatności w terminie czternastu dni od otrzymania przez Stronę zgłoszenia realizacji prawa do odstąpienia od umowy przez Klienta, jeżeli zwracany produkt został otrzymany przez Stronę w tym terminie.

Artykuł 11: Gwarancje prawne

Wszystkie produkty oferowane przez stronę objęte są ustawową gwarancją zgodności, o której mowa w artykułach L. 217-4 i następnych Kodeksu Konsumenckiego, oraz ustawową gwarancją ukrytych wad, o której mowa w artykułach 1641 i następnych Kodeksu Cywilnego, jak poniżej przypomniano.

Zgodnie z ustawową gwarancją zgodności, „sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć towar zgodny z umową i odpowiada za wady zgodności istniejące w chwili dostawy. Odpowiada również za wady wynikające z opakowania, instrukcji montażu lub instalacji, gdy te zostały na niego nałożone z mocy umowy lub wykonane pod jego odpowiedzialnością” (artykuł L217-4 Kodeksu Konsumenckiego).

„Towar jest zgodny z umową:

1° Jeśli jest odpowiedni do zwykłego użytku towaru tego rodzaju oraz, w odniesieniu, do informacji podanej przez sprzedawcę i posiadających cechy przedstawione przez niego w formie próbki lub modelu;

  • jeżeli posiada cechy, które nabywca może uzasadnienie oczekiwać na podstawie publicznych oświadczeń dokonanych przez sprzedawcę, producenta lub jego przedstawiciela, zwłaszcza w reklamie czy etykiecie;
  • jeżeli posiada cechy uzgodnione między stronami lub jest odpowiedni do specjalnego zastosowania poszukiwanego przez nabywcę, o którym sprzedawca został poinformowany i który ten przyjął” (artykuł L217-5 Kodeksu Konsumenckiego).

    W ramach gwarancji ukrytych wad „sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu ukrytych wad sprzedanego rzeczy, które czynią ją nieodpowiednią do zastosowania, albo tak bardzo zmniejszają jej wartość, że nabywca nie nabyłby jej albo dałby za nią niższą cenę, gdyby o nich wiedział” (artykuł 1641 Kodeksu Cywilnego).

    Podczas korzystania z ustawowej gwarancji zgodności, Klient:

    • ma dwa lata na rozpoczęcie działań od dostawy towaru;
    • może wybrać między naprawą a wymianą towaru, z zastrzeżeniem kosztów przewidzianych w artykule L. 217-9 Kodeksu Konsumenckiego;
    • jest zwolniony z udowadniania istnienia wady zgodności towaru przez sześć miesięcy od dostawy towaru. Okres ten został przedłużony do 24 miesięcy od 18 marca 2016 r., z wyjątkiem towarów używanych.

    Ustawa o rękojmi za wady towaru ma zastosowanie niezależnie od ewentualnej gwarancji handlowej. Klient może zdecydować się na skorzystanie z rękojmi za wady ukryte sprzedanej rzeczy w rozumieniu art. 1641 Kodeksu Cywilnego i w takim przypadku może wybrać między rozwiązaniem umowy a obniżeniem ceny zgodnie z artykułem 1644 Kodeksu Cywilnego.

Artykuł 12: Stan własności

Dostarczone towary pozostaną własnością Strony do pełnej zapłaty ceny.

Artykuł 13: Przetwarzanie danych osobowych

Podczas przeglądania witryny, w zależności od odwiedzanych stron lub korzystania z Usług, Klient może zostać poproszony o udostępnienie swoich danych osobowych.

Witryna jest odpowiedzialna za przetwarzanie danych osobowych udostępnionych jej przez Klienta.

Podstawy prawne przetwarzania to:

  • Umowa sprzedaży zawarta między Klientem a witryną;
  • Zgoda dotycząca plików cookie, danych logowania i działań marketingowych;
  • Usprawiedliwiony interes administratora danych polegający na poprawie swoich usług i ich atrakcyjności, w tym przeprowadzanie analiz, statystyk, badań satysfakcji i działań marketingowych, tworzenie profili klientów;
  • Obowiązek prawny dotyczący przechowywania zgód, realizacji praw Klienta oraz monitorowania zarządzania przypomnieniami o produktach;

Dane osobowe zbierane przez witrynę różnią się w zależności od sposobu korzystania z witryny przez Klienta. Informacje te mogą obejmować:

  • Płeć,
  • Imię,
  • Nazwisko,
  • Data urodzenia,
  • Adres zamieszkania,
  • Numer telefonu;
  • Adres e-mail Klienta;
  • Dane konta bankowego;
  • Zakupione produkty (kwota, nazwa produktu, ilość);
  • Dane zawarte w komunikacji z witryną;
  • Pliki cookie (patrz Artykuł 14 „Pliki cookie” poniżej);
  • Dane logowania.

13.1 - Cele i przetwarzanie danych osobowych Klienta

Klient jest zobowiązany do przekazywania danych osobowych na Stronie w celu :

  • Utworzenie konta klienta na Stronie ;
  • Złóż zamówienie na Stronie ;
  • Otrzymać spersonalizowane lub niespersonalizowane informacje e-mailem i/lub sms-em od firmy CocoonCenter i innych podmiotów z grupy Laf Santé ;
  • Otrzymać spersonalizowane lub niespersonalizowane informacje e-mailem i/lub sms-em od partnerów firmy Cocooncenter i innych podmiotów z grupy Laf Santé, jeśli Klient wyraził na to zgodę ;
  • Zarządzanie korzystaniem przez Klientów z ich praw, zwrotami i obsługą posprzedażną ;
  • Zgłoszenia, reklamacje i/lub spory ;
  • Zarządzanie oszustwami, niespłaconymi należnościami i sprawami sądowymi ;
  • Zbieranie danych dotyczących korzystania ze Strony w celu poprawy doświadczeń online Klienta, w szczególności personalizacji treści na Stronie zgodnie z preferencjami i nawykami zakupowymi i przeglądania Klienta ;
  • Udział w specjalnych działaniach, takich jak konkursy, rekrutacja testerów produktów ;
  • Personalizacja usług i wiadomości przesyłanych przez Stronę i/lub podmioty z grupy Laf Santé i/lub partnerów ;

Dane kontaktowe Klientów są wykorzystywane wyłącznie do wyżej wymienionych celów.

Przekazanie lub udostępnienie danych klienta osobom trzecim w celach komercyjnych może nastąpić wyłącznie za wyraźną zgodą klienta.

Dane nienazwane mogą być wykorzystywane i przekazywane osobom trzecim wyłącznie do celów statystycznych.

13.2 – Odbiorcy danych

13.2.1 - Firmy z Grupy Laf Santé

Dhygietal SAS, będąca operatorem witryny, jest firmą z grupy LAF SANTE, do której należą marki aptek Lafayette, aptek parafarmaceutycznych Lafayette, optyka Lafayette i artykuły medyczne Lafayette.

Dane zebrane za pośrednictwem witryny są przekazywane do spółki Dhygietal SAS oraz do spółki LAF SANTE (TOULOUSE B 483 275 996).

13.2.2 - Odbiorcy zewnętrzni spoza Grupy Laf Santé

Strona udostępnia informacje podmiotom trzecim jako podwykonawcom:

  • W celu zapewnienia dostawy zamówień : Dla wybranego dostawcy (Colissimo, Chronopost, Mondial Relay) udostępniane są dane: imię, nazwisko, adres, telefon i e-mail beneficjentów zamówień ;
  • W celu zapewnienia płatności zamówień : Usługa płatności HiPay, udostępniane są dane: imię, nazwisko, adres e-mail, przeglądarka internetowa ;
  • W celu analizy bazy klientów : Dla dowolnego operatora analizy, udostępniane mogą być dane: imię, nazwisko, tytuł, adres, data urodzenia, telefon i e-mail beneficjentów zamówień, złożone zamówienia.

Wyżej wymienieni podwykonawcy zobowiązują się zastosować środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo, dostępność, integralność i poufność udostępnionych danych.

Strona udostępnia informacje partnerom handlowym, jeśli Klient wyraził na to zgodę.

13.3 - Czas trwania i przechowywanie danych osobowych Klienta

Strona przechowuje dane osobowe Klienta przez czas niezbędny do realizacji celów przetwarzania. Okres przechowywania danych przez Stronę różni się w zależności od celów przetwarzania.

Dane dotyczące

Okres przechowywania

Cześć, imię, nazwisko, data urodzenia, numer telefonu, adres zamieszkania, adres e-mail,

Przechowywane do czasu aktywnego konta

W przypadku braku aktywności konta przez dwa (2) lata, zostanie usunięte.

Dane zakupu (kwota, nazwa produktu, ilość)

Przechowywane do czasu aktywnego konta

W przypadku braku aktywności konta przez dwa (2) lata, dane zakupu zostaną usunięte

Dane zawarte w korespondencji z CocoonCenter

Przechowywane do czasu aktywnego konta

W przypadku braku aktywności konta przez dwa (2) lata, zostaną usunięte korenspondencja

Ciasteczka

13 miesięcy

Dane logowania

13 miesięcy

13.4 - Prawa klienta w zakresie przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 dotyczącym ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz ustawą z dnia 6 stycznia 1978 r. zmienioną ustawą nr 2018-493 z dnia 20 czerwca 2018 r. dotyczącą informatyki, plików i wolności (ustawa o informatyce i wolnościach), Klient jest informowany, że ma prawo żądania od Serwisu dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przenoszenia danych osobowych go dotyczących.

Klient może skorzystać ze swoich praw, wysyłając żądanie pod następujący adres: CocoonCenter 1 rue de la Nau des Vignes 51520 La Veuve.

Klient ma prawo złożyć skargę do organu nadzorczego, w szczególności do Komisji Narodowej Informatyki i Wolności (CNIL), jeśli uważa, że przetwarzanie jego danych osobowych stanowi naruszenie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych i ustawy o informatyce i wolnościach.

13.5 – Bezpieczeństwo i przechowywanie danych osobowych Klienta

Strona podejmuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, aby chronić dane osobowe Klienta przed nielegalnym lub przypadkowym zniszczeniem, utratą lub przypadkową zmianą, a także nieuprawnionym ujawnieniem lub dostępem.

Dane osobowe Klienta są przechowywane w bezpieczny sposób przez firmę OVH 2, rue Kellermann 59100 Roubaix.

13.6 – Transfer danych

Żadne dane osobowe nie są przekazywane poza Unię Europejską.

Artykuł 14: Ciasteczka

Podczas korzystania ze strony internetowej, pewne informacje dotyczące nawigacji terminala Klienta (komputera, smartfona, tabletu itp.) mogą być zapisywane w plikach zwanymi „Cookies”, które są instalowane na terminalu Klienta.

Kontynuując korzystanie ze strony internetowej, Klient akceptuje lub odmawia wykorzystania plików Cookie ułatwiających jego doświadczenie online. Niemniej jednak Klient jest informowany, że niektóre pliki Cookie nie mogą być odrzucone, ponieważ są niezbędne do korzystania ze strony internetowej.

Okres ważności zgody na zapis plików Cookie na terminalu Klienta wynosi maksymalnie trzynaście (13) miesięcy.

Jaka jest cel wykorzystywanych plików Cookie?

Strona internetowa wykorzystuje kilka rodzajów plików Cookie, spełniających różne potrzeby:

  • Pliki Cookie niezbędne do korzystania ze strony internetowej:

Są to niezbędne pliki Cookie do nawigacji na stronie internetowej, które umożliwiają Klientowi korzystanie z głównych funkcji strony internetowej oraz zabezpieczanie jego połączenia. Pliki Cookie te są wykorzystywane między innymi do:

  • Ułatwiania nawigacji Klienta na stronie internetowej (na przykład poprzez umożliwienie serwerowi bezpiecznego rozpoznawania Klienta bez konieczności ponownego logowania przy każdej zmianie strony);
  • Umożliwiania Klientowi dostępu do osobistych obszarów strony internetowej, takich jak historia przeglądania;
  • Stosowania środków bezpieczeństwa.

Istnieją również pliki Cookie wydajności i działania, które służą optymalizacji działania strony internetowej oraz umożliwiają Klientowi dostęp do spersonalizowanych funkcji w celu ułatwienia nawigacji. Pozwalają między innymi dostosować prezentację strony internetowej do preferencji wyświetlania terminala Klienta, zapisywać wybrane preferencje Klienta (język, nazwa użytkownika, kraj itp.).

Te pliki Cookie nie mogą zostać odrzucone, jeśli Klient chce kontynuować nawigację na stronie internetowej.

  • Pliki Cookie Google Analytics:

Pliki Cookie te umożliwiają tworzenie statystyk za pomocą narzędzia Google Analytics, dostarczając informacji o sposobie korzystania ze strony, jednocześnie zachowując anonimowość Klientów (liczba odwiedzających, średni czas wizyt, najczęściej odwiedzane działy i strony itp.). Pliki Cookie te pozwalają usprawnić zawartość stron informacyjnych oraz ergonomię usług na stronie.

Klient może wyłączyć zbieranie informacji przez Google za pomocą panelu plików Cookie.

  • Pliki Cookie stron trzecich:

Pliki Cookie te są umieszczane na terminalu Klienta przez firmy trzecie, wyłącznie gdy Klient wyraża na nie zgodę.

Strona nie kontroluje zbierania przez strony trzecie informacji dotyczących nawigacji Klienta na stronie oraz powiązanych z danymi osobowymi, którymi dysponują.

Sugeruje się Klientowi, aby zapoznał się z polityką plików Cookie tych stron trzecich, aby dowiedzieć się, w jakim celu są wykorzystywane pliki Cookie przez te strony.

  • Jak sprzeciwić się lub ograniczyć pliki Cookie?

Klient ma możliwość sprzeciwienia się lub ograniczenia zapisywania plików Cookie za pośrednictwem panelu plików Cookie.

Artykuł 16: Odpowiedzialność

Oferta produktów jest zgodna z obowiązującym prawem francuskim. Strona nie ponosi odpowiedzialności za nieprzestrzeganie przepisów prawa kraju, do którego są dostarczane produkty. Należy skonsultować się z lokalnymi władzami w celu sprawdzenia możliwości importu lub używania produktów lub usług, których zamierzasz dokonać zamówienia.

Zdjęcia mają charakter wyłącznie ilustracyjny. Zachęcamy do zapoznania się z opisem każdego produktu, aby poznać ich dokładne cechy. W przypadku wątpliwości lub potrzeby dodatkowych informacji, skontaktuj się z nami.

W przypadku linków prowadzących do innych stron ze strony, ta nie ponosi odpowiedzialności za treści udostępnione na tych stronach po aktywacji tych linków.

Strona nie ponosi odpowiedzialności za brak dostawy produktu z powodu braku zapasów, niedostępności, zakłóceń, całkowitego lub częściowego strajku usług pocztowych oraz środków transportu i/lub komunikacji, powodzi, pożaru, klęski żywiołowej lub innego przypadku siły wyższej.

W przypadku zakupów dokonywanych w celach zawodowych, Strona nie ponosi odpowiedzialności za żadne pośrednie szkody, w tym utratę prowadzenia działalności, utratę zysków, szans, szkody lub koszty.

Strona dołoży wszelkich starań, aby zapewnić dostępność swoich usług przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, niezależnie od zaplanowanych prac konserwacyjnych, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego artykułu.

Dostęp do Strony i usług odbywa się na zasadzie "jest taka jaka jest" i jest dostępny w zależności od ich dostępności.

Strona nie udziela żadnej gwarancji wyraźnej ani dorozumianej, w tym, lecz nie ograniczając się do gwarancji dotyczącej jakości i kompatybilności Usług z określonym zastosowaniem oraz dotyczącej nie naruszenia zasad korzystania z Usług przez swoich Klientów.

Artykuł 17: Specyfikacje dotyczące laboratoriów

Firma dystrybuuje również produkty oferowane w ramach apteki znajdującej się przy ul. Gracchusa Babeuf 6, 51000 Châlons-en-Champagne.

- Sprzedaż wszystkich linii produktów Laboratorium Pierre Fabre (Aderma, Anne de Péraudel, Avène, Ducray, Elancyl i Klorane) ograniczona jest do Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

- Sprzedaż wszystkich linii produktów Laboratorium Cosmétique Active (Vichy, La Roche-Posay, Decléor, Sanoflore i SkinCeuticals) ograniczona jest do Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

- Sprzedaż wszystkich linii produktów Laboratorium Bioderma ograniczona jest do Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Europejski Obszar Gospodarczy: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Cypr (część grecka), Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Włochy.

Artykuł 18: Spory

Niniejsze Warunki ogólne oraz ogólnie relacje między Nami a Tobą podlegają prawu francuskiemu. W razie sporu właściwe będą wyłącznie sądy francuskie.

Zgodnie z postanowieniami Kodeksu Konsumenckiego dotyczącymi polubownego rozstrzygania sporów, Strona przystępuje do usługi Mediatora ds. handlu elektronicznego FEVAD (Federacja Handlu Elektronicznego i Sprzedaży na Odległość), których dane kontaktowe są następujące: 60 Rue La Boétie - 75008 Paryż - http://www.mediateurfevad.fr.

Po uprzednim pisemnym dochodzeniu konsumentów wobec Strony, Usługę Mediatora można skierować w przypadku sporu konsumenckiego, którego rozwiązanie nie zostało osiągnięte. Aby dowiedzieć się o procedurze składania wniosków do Mediatora, kliknij tutaj.

Artykuł 19: Program lojalnościowy: Cocoon & vous

Niniejsze Warunki Ogólne Uczestnictwa określają warunki uczestnictwa i funkcjonowania programu lojalnościowego "Cocoon & you". Uczestnictwo w programie oznacza zapoznanie się i całkowite akceptowanie niniejszych Warunków Ogólnych Uczestnictwa i obowiązują od dnia 06/12/2023 r.

Program lojalnościowy "Cocoon & you" pozwala członkom korzystać z różnych korzyści. Obowiązuje na stronie dostępnej pod adresem: https://www.cocooncenter.pl/lojalnosc.html


WARUNKI I SPOSÓB UZYSKANIA CZŁONKOSTWA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM "Cocoon & you"

Uczestnictwo w Programie jest bezpłatne i odbywa się wyłącznie online na różnych sklepach Francja, Wielka Brytania, Hiszpania, Belgia, Niemcy i Włochy. Aby zapisać się do Programu i skorzystać z jego korzyści, należy posiadać konto klienta, otwarcie konta i złożenie pierwszego zamówienia automatycznie oznacza przystąpienie do Programu.

Przyjmowane jest tylko jedno uczestnictwo na osobę. Uczestnictwo jest ściśle osobiste, tylko członek przystępujący do "Cocoon & you" może korzystać z opisanych poniżej korzyści. Korzystanie przez inną osobę jest zabronione i nie będzie akceptowane. Nie można przenosić swoich punktów, korzyści i nagród z jednego konta na drugie, a każde konto jest ściśle powiązane z własnym sklepem.

Ponieważ Program "Cocoon & you" jest w pełni zdecentralizowany, nie otrzymasz żadnego materiałowego wsparcia.

Automatycznie przystąpisz do programu "Cocoon & you" podczas złożenia pierwszego zamówienia, aby skorzystać z ekskluzywnych korzyści.


ZDOBYWANIE PUNKTÓW

Przy każdym zakupie Produktów (bez kosztów wysyłki) zbierasz punkty zgodnie z następującym schematem: 1€/£/$ TTC = 10 punktów. Podczas zakupów na stronie, kwota twoich zakupów zostanie automatycznie przekształcona w punkty, które zostaną zaksięgowane na twoim koncie. Punkty zostaną zaksięgowane przy wysyłce twojego zamówienia. Punkty te są ważne przez 1 (jeden) rok od daty ich zaksięgowania.

W przypadku wymiany lub zwrotu produktu liczba punktów związanych z zakupem tego produktu zostanie odjęta od twojego salda punktów. Punkty nie mogą w żadnym przypadku być przenoszone ani wymieniane na gotówkę.

Możesz swobodnie sprawdzić liczbę zgromadzonych punktów bezpośrednio na swoim koncie klienta online. Dodatkowe punkty mogą być zdobywane w ramach specjalnych akcji.

Zaokrąglenie: Od 0,01 centa do 0,49 centów, zaokrąglenie jest w dół. Dlatego jeśli kwota zakupów wynosi 56,25€/£/$ = 560 punktów, od 0,50 centa do 0,99 centów, zaokrąglenie jest w górę. Dlatego jeśli kwota zakupów wynosi 56,50€/£/$ = 570 punktów.


OTRZYMANIE NAGRÓD

Możesz wymienić swoje punkty na nagrody. W zależności od liczby posiadanych punktów, będziesz mógł wybrać produkt z catalogu "Cocoon & you" dostępnego w koszyku podczas następnego zamówienia

Żaden inny przedmiot niż te znajdujące się w katalogu nie może być przekazany członkowi.

Produkty nabyte w ramach Programu "Cocoon & you" nie podlegają wymianie ani zwrotowi. Dhygietal nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność niektórych Produktów i może w każdej chwili zastąpić produkt innym i/lub usunąć stopień dający dostęp do produktu.

×
Obsługa klienta
Zamknięte
Obsługa klienta
+33 9 80 80 29 11
Od poniedziałku do piątku / 9h à 17h