Melvita Organic Cornflower Eye Roll-On 10 ml
|
|
Dostawa od 5 do 6 dni za 30,23 zł Darmowa od 321,90 zł |
|
|
Dostawa od 4 do 9 dni za 30,23 zł Darmowa od 365,40 zł |
|
|
Dostawa od 1 do 2 dni za 73,73 zł |
Melvita Organic Cornflower Eye Roll-On 10 ml to łagodzące i zmniejszające przekrwienie rozwiązanie dla zmęczonych oczu. Formuła zawierająca organiczną wodę kwiatową z bławatka została opracowana specjalnie z myślą o łagodzeniu i rewitalizacji okolic oczu.
Znana ze swoich właściwości kojących, przeciwzapalnych i antyseptycznych, woda kwiatowa z bławatka pomaga zmniejszyć podrażnienia i zmęczenie oczu.
Dzięki świeżej konsystencji i aplikatorowi w postaci lodowatej kulki, ten roll-on ułatwia masaż okolic oczu, pomagając zmniejszyć widoczność opuchlizny i cieni pod oczami. Natychmiast po zastosowaniu oczy wyglądają na wypoczęte, świeższe i bardziej rozbudzone.
Odpowiedni dla wszystkich rodzajów skóry, ten zabieg oferuje szybkie i skuteczne rozwiązanie dla wypoczętych oczu i odmłodzonego wyglądu.
99% wszystkich składników jest pochodzenia naturalnego.
30% wszystkich składników pochodzi z upraw ekologicznych.
Cosmos Organic certyfikowany przez Ecocert Greenlife zgodnie ze standardem Cosmos.
Wyprodukowano we Francji.
Stosować rano i wieczorem, delikatnie wmasowując od wewnętrznego kącika oka w kierunku skroni. Lekko uciskać, aby pobudzić mikrokrążenie.
Aby uzyskać jeszcze większe uczucie świeżości, umieść produkt w lodówce na 5 do 10 minut.
Centaurea Cyanus Flower Water, Aqua/Water, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Water, Glycerin, Pentylene Glycol, Hordeum Vulgare Extract, Chlorella Vulgaris Extract, Palmaria Palmata Extract, Levulinic Acid, Xanthan Gum, Sodium Levulinate, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Sodium Benzoate
| Kod EAN | 3284410051921 |
| Kształt | Woda |
| Prezentacja | Bottle-Ball |
| Pojemność | 10 ml |
Odkryj markę
Melvita: pierwsza francuska marka kosmetyków naturalnych i organicznych oparta na korzyściach płynących z ula.
W 1983 roku, w sercu Ardèche, otoczony pszczołami i miodem, w dziewiczym środowisku, Bernard Chevilliat (pszczelarz i biolog), z pomocą swojej żony Nûriël, stworzył markę Melvita w nawiązaniu do życia i miodu.
Produkty Melvita są opracowywane z myślą o zrównoważonym rozwoju, a w 2002 roku stała się pierwszą firmą, która uzyskała certyfikat ekologiczny Ecocert. Melvita oferuje pełną gamę organicznych produktów do pielęgnacji skóry z ula, w tym szampony, kremy, olejki i zapachy, wszystkie bez parafiny i silikonu oraz bez PEG- (glikolu polietylenowego) i PPG- (glikolu polipropylenowego)