 
Gifrer Physiologica Isotonic Solution Infected Nose Spray 20 ml
 Przedmiot jest obecnie uzupełniany w naszym magazynie, więc nie wahaj się i zapisz się na nasz alert dostępności, aby otrzymać powiadomienie, gdy będzie dostępny.
Przedmiot jest obecnie uzupełniany w naszym magazynie, więc nie wahaj się i zapisz się na nasz alert dostępności, aby otrzymać powiadomienie, gdy będzie dostępny.										
|  | Dostawa od 5 do 6 dni za 30,23 zł Darmowa od 321,90 zł | 
|  | Dostawa od 4 do 9 dni za 30,23 zł Darmowa od 365,40 zł | 
|  | Dostawa od 1 do 2 dni za 73,73 zł | 
Physiologica Isotonic Solution Infected Nose Spray 20 ml to pozbawiony propelentu spray w butelce z aplikatorem do nosa. Jego formuła dekoncentrująca, wzbogacona o propolis i ekstrakt z tymianku, pomaga wyeliminować bakterie i wirusy w przypadku przeziębienia, kataru, zapalenia zatok i nosogardzieli.
Od 1 do 3 lat: 1 rozpylenie w każdym nozdrzu do 3 razy dziennie.
Od 3 lat: 1 rozpylenie w każdym nozdrzu do 6 razy dziennie.
- Przed użyciem wstrząsnąć butelką.
- Zdjąć osłonę ochronną.
- Delikatnie wprowadzić końcówkę do jednego nozdrza i nacisnąć pompkę.
- Powtórz procedurę w drugim nozdrzu.
- Przy pierwszym użyciu może być konieczne jedno lub dwukrotne naciśnięcie dyszy przed rozpoczęciem rozpylania.
Po każdym użyciu należy oczyścić dyszę czystą, ciepłą wodą i wysuszyć.
Przechowywać w chłodnym, suchym miejscu (temperatura poniżej 40°C).
Przeczytaj instrukcję w środku.
Eau purifée, Chlorure de Sodium (0,9%), Glycérine, Extrait de Propolis (0,3%), EDTA Sel Disodique Déshydraté, Extrait de Glycérine de Thym (0,05%), Chlorure de Benzalkonium et Sodium Hydroxyde.
| Kod EAN | 3401060170806 | 
| Kształt | Rozwiązanie | 
| Prezentacja | Spray | 
| Pojemność | 20 ml | 
Odkryj markę
 
Gifrer zapewnia skuteczne rozwiązania w zakresie zapobiegania i leczenia codziennych dolegliwości dla całej rodziny. Gifrer oferuje również specjalne rozwiązania dla niemowląt, dzieci, przyszłych matek i matek. 
Wartości marki Gifrer to: autentyczność (marka uznana od ponad 100 lat za jakość swoich produktów), tradycja (tradycyjne składniki o udowodnionej skuteczności), bliskość (gama produktów wspierających rodzinę na co dzień) i lojalność